UYARI

UYARI
Türk Ceza Kanununun 226. maddesi uyarınca 18 yaşından küçüklerin bu siteyi gezmeleri Yasaktır. 18 yaşından küçük iseniz derhal siteyi terkedin 18 yaşından küçük olan kişilerin bu siteye girmesini önlemek için, internet ortamında veya bilgisayar satış mağazalarında satışı gerçekleşen “AİLE KORUMA PROGRAMI” satın alabilir ve bilgisayarınıza bu programı kurarak, sitemize girişi engelleyebilirsiniz.

20 Temmuz 2009 Pazartesi

Seksi Hikaye.. Asansörde Zevk ve Sikiş!..






Asansörde Zevk ve Sikiş!..
Merhabalar Nurselim_Sevgilim okuyucuları ilk iki maceram yayınlanınca bu maceramı yazmadan duramazdım. Eski çıktığım kız arkadaşlarımdan birisi beni arayarak çalıştığı kurumun ( adı bende saklı kalsın J biz ona x diyelim) bir üst kademeye çıkma semineri için yapılacak eğitimin İstanbul'da 5 yıldızlı otellerinden birinde yapılacağını bildirdi. Böylece onunla görüşüp hasret giderecektim. İstanbul'a geldiği ilk zamanlar yoğun programından ötürü görüşemedik program bittikten sonra işyeri X'e 4 gün tatil verince ben de sevindim. 5 yıldızlı otelde kalacak kadar burjuva olmadığım için mecburen kaçak kalacaktım. Otele aksam geç vakte kalmamak koşulu (geç vakitte gelirsek otel personeli anlayabilirlerdi) ile ayrı ayrı geliyorduk.
İlk gün biraz çekindik ama daha sonra alıştık 3. günü taksimden döndükten sonra otele geldik. Her zaman ki gibi önce o çıktı arkasından ise ben çıkacaktım, çıkacaktım diyorum çünkü tam çıkacakken hemen lobinin önündeki masada bana pür dikkat bakan bir hatun dikkatimi çekti merhaba der gibi kafamı salladım ve gülümsedim alkolün de etkisi ile cesaretlenerek yanına oturmak için izin istedim bir kahve içer misin? dedi tabii ki dedim kahve sırasında konuştuk kendisi Ankaralı bir avukattı bir iş için gelmişti. Bu kısa sohbetin ardından sizi fazla sıkmayayım dedim ve izin istedim. Sen beni sıkmaktan değil yukarı çıkanı yalnız bırakmamak için bence de kalk dedi. Otel personeli anlamamıştı ama birisi işi çakozlamıştı.) Daha sonra gülümsedim ve ayrıldım. Yukarı çıktığımda arkadaşım neden geç kaldın diyince personel anlamasın diye lobide oturdum dedim. Bir gün sonra gene aynı olay tekrarlandı bu sefer benim kız yukarı çıktıktan sonra ben fazla beklemeden yukarı çıkıyordumki avukat hanımda geldi. Asansöre beraber bindik. 11. kata çıkacaktım o ise 14 kattaydı. Aşırı aldığım alkolün etkisi ile ona yaslandım. Mükemmel kokuyordu. Oracıktı dayanamayıp boynundan öpesim geldi. Ama çekiniyordum. Sağ kolu ile beni sarınca cesaretlenip onu boynundan öptüm.
Daha sonra özür dileyecektim ki asansörün dur düğmesine bastı. O zaman anladım olacakları. Ateş gibi sımsıcak dudaklarında hayat buluyordum sanki. Artık onu soyuyordum. Üstünde gece mavisi bluzu altta ise siyah eteği vardı. önce bluzunu çıkardım daha sonra o mükemmel göğüsleri özgürlüğüne kavuşturdum muhteşem bir görüntüleri vardı. 35 yaşlarında olmasına rağmen çok diriydiler. Sabaha kadar orada onları emebilirdim. Bir taraftan göğüslerini emerken bir taraftan da elimle şeftalisinin dillerini ayırıyordum. Islaklığı mükemmeldi elimi dilime getiriyor onu iyice çıldırtıyordum. Göğüslerinden fetişist olduğum bölgeye yani göbeğine gelince inlemeleri arttı "yeter artık gir içime" diye inliyordu. Ben daha zamanı olmadığını biliyordum. Çünkü parti yeni başlamıştı. Göbeğinin bütün kıvrımlarını emerek kırmızı g-strıngını çıkarıp o mükemmel üçgene doğru yöneldim "artık dayanacak gücüm kalmadı çabuk" diyordu. Ben ise klitorisini büyük bir iştahla emiyordum sayamadım ama eminim dakikalarca boşalıyordu. "Ne olursun ne olursun hadi" dediğinde artık zamanı gelmişti önce yavaş yavaş dil darbeleri ile benim aleti tam kıvamına getirdi. Göğüs arası yapmasını istiyordum ama onun dayanacak hali yoktu. Onu kucağıma alarak üstümde zıplatmaya başladım asansörün olduğu kat onun iniltileri ile çınlanıyordu ben hem onun ağzını tutuyor hem de kendimi sıkıyordum 15 dakikalık gidip gelmeden sonra ikimizde asansörün ortasına yığılıp kaldık daha sonra onun katına gelerek yarım kalan işimizi tamamlamak için odasına geçtik.
Odaya girer girmez benim alete saldırdı. Ağzına alıyor dondurma yalar gibi emiyordu çıldırtma sırası ondaydı. Çok güzel emiyordu. Beni tamamen çıldırtmasını istiyordum. Kulak mememden başlayarak aletime kadar inen, yarım saat süren ufak bir operasyon yaptı. Aletime indiğinde dil darbeleri ile testislerimi uyarmasını istedim çünkü bu işten büyük zevk alıyordum. Bunu çok güzel yapıyordu. Daha sonra aletimi göğüs arasına alarak emmesini istedim. O diri göğüslerinin arasına bir şeftali niyetini girip çıkıyordum. Göğüs arasına giriyor bir taraftan da onun dil darbeleri ile çıldıracak seviyeye geliyordum. Dil darbeleri bazen ısırık halini alıyordu. Acının yanında mükemmel biz haz veriyordu. Daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı. Büyük bir iştahla ağzına boşaldım aletimin ve göğüslerinin üzerinde kalan menileri dahi boşa harcamıyordu tamamını yuttu. Soğuk bir duştan sonra onu yatağa alarak bu sefer bacaklarından poposuna kadar yalamaya başladım hiçbir kareyi boş bırakmıyordum. Her tarafını ıslatıyordum. Daha sonra bir çeviklikle benim alete sarılarak yalama başladı. Artık 69 pozisyonundaydık ( evet bu hatun sanki benim bütün isteklerimi önceden biliyor gibiydi) dil darbelerimle üçgeninde gezintilere çıkıyor parmaklarımla poposunun deliğini uyarıyordum. Ben hazırım dediğinde Poposunu iki yana açarak aletimi şeftalisine sürtmeye başladım. En çok sevdiğim vaziyetlerden olan köpek vaziyetini alınca dayamadım ve içine girdim içine girdikçe daha da sıcak oluyordu. Bir on dakika sonra dayanamayarak içine boşaldım. Mükemmel bir gece geçiriyordum. Hiç durmadan sabaha kadar hem muhabbet ediyor hem de muhabbet aralarında zevkin sularına kendimizi bırakıyorduk. Bu şekilde sabaha kadar avukat A. hanım ile otelin duvarlarını çınlattık. Sabah olunca 3 alt odada kalan arkadaşımı arayarak otel personelinin şüphelendiğini o nedenle gelemediğimi söyledim. Çok üzülmüştü aynı şeyi paylaştığımı söylememem.


4 yorum:

  1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  3. Slm evliyim benim gibi evli kacamak yapacak bir arkadas arıyorum yasım 39 skyp ve face adresimmm
    ( ankerem cem ) instegrammm( yanlizim7140)cidi ve gizli olanalr lütfen

    YanıtlaSil